עורך דין פשיטת רגל

נקלעתם לחובות? צריכים עורך דין פשיטת רגל מומחה? מחפשים פתרון איך לצאת מהחובות? חייגו לעורך דין פשיטת רגל שלי גרשט לייעוץ משפטי מקצועי ומהיר.

עורך דין פשיטת רגל – חדלות פירעון – שלי גרשט

עורך דין פשיטת רגל – חדלות פירעון, שלי גרשט בעלת ניסיון רב בתחום פשיטת רגל, מעל 12 שנות מקצועיות בייצוג חייבים בהליכי פשיטת רגל, תייעץ ותלווה אתכם במקצועיות בכל שלבי הליך פשיטת רגל – חדלות פירעון החל משלב הגשת הבקשה, עיכוב הליכים, ביטול הליכים ועד קבלת ההפטר. עו"ד גרשט תבחן כל מקרה לגופו ותייעץ האם בכלל יש צורך בפשיטת רגל או שמא ישנו פתרון עדיף עבורכם. לא כל חוב מצריך פשיטת רגל – חדלות פירעון. האם אתם זכאים לפשיטת רגל? האם כדאי לכם לצאת לפשיטת רגל? מה ההשלכות של פשיטת רגל עבורכם? חייגו כעת לנייד האישי 052-8633093 לקבלת ייעוץ מקצועי מעורך דין פשיטת רגל שלי גרשט.

אל תתפתו להלוואות נוספות בתקווה לכסות חובות ופנו עוד היום לייעוץ ראשוני על מנת לעצור את ההתדרדרות הכלכלית.

בניין וי טאווור - בר כוכבא 23, בני ברק - משרד עורכי דין שלי גרשט

לשיחה ישירות עם עורך דין מומחה לפשיטת רגל - חדלות פירעון שלי גרשט

מהי פשיטת רגל – חדלות פירעון?

הבהרה: מידע זה, אינו משמש תחליף לייעוץ משפטי, ועל כן מומלץ לפנות למשרדנו לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי, רחב ומקיף מעורך דין פשיטת רגל – חדלות פירעון – שלי גרשט.

לאדם ההופך להיות חדל פירעון בשל חובותיו הרבים והכבדים, ניתנת האפשרות לבחון ביצוע הליכי חדלות פירעון-פשיטת רגל.

הליך חדלות פירעון – פשיטת רגל, בשונה מהליכי הוצאה לפועל, מרכז את כל פעולות הגבייה, בפיקוח בית המשפט או לשכת ההוצאה לפועל ובאמצעות "הנאמן".

היתרון העצום של הליך חדלות פירעון – פשיטת רגל הוא בכך שכנגד החייב מעוכבים כל ההליכים, ניתן צו פתיחת הליכים והגנה שבסופם עשוי החייב לקבל הפטר כלומר: מחיקת כל חובותיו ובכך לפתוח דף חדש.

עו"ד שלי גרשט, העוסקת בתחום חדלות פירעון- פשיטת רגל, תסייע בכל ההליך החל משלב הגשת הבקשה, עיכוב הליכים, דיון בהליך חדלות פירעון, שיקום כלכלי ולבסוף הרגע המיוחל מחיקת חובות והפטר.

עורך דין פשיטת רגל שלי גרשט עוסקת בייצוג חייבים בכל שלבי ההליך במקצועיות, ניסיון רב, יחס אישי ופתרונות משפטיים רבים, סיוע בהתנהלות כספית בהליך חדלות פירעון- פשיטת הרגל, ביטול עיקולים, סיום החובות ופתיחת דף חדש בחיים.

הצלחתו של המשרד היא ההצלחה שלכם! החל מהגשת הבקשה לחדלות פירעון – לפשיטת רגל, עיכוב ההליכים, צו התשלומים, ושמירה על מסגרת כספית בהליך, כל אלו מובילים להצלחה ושינוי משמעותי בחייהם של רבים מלקוחותינו ועל כן אנו כאן.

התקשרו עוד היום לייעוץ מקצועי ואישי עם עורך דין פשיטת רגל מנוסה בטלפון 052-8633093

כמו כן, ניתן ליצור קשר עם עו"ד שלי גרשט בטופס המופיע בצד שמאל ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

הרפורמה בהליך חדלות פירעון – פשיטת הרגל – קיצור זמן ההליך והפטר מהיר

שימו לב! הליך חדלות פירעון אינו הליך של הגשת טפסים ומסמכים בלבד וכי יש צורך בתכנון נכון של התיק בהתאם לנתוני הלקוח ולכן יש לשים לב לפרטים ומסמכים שברצונכם להגיש ועל כן מומלץ לפנות למשרדנו לייעוץ משפטי.

בשנת 2019 נכנס לחיינו החוק החדש לחדלות פירעון ושיקום כלכלי, שמטרתו לשקם את החייב מחובותיו בהליך קל, מהיר ויעיל, כך שבאפשרות החייב לצאת מחובתיו כבר לאחר 12 חודשים, כלומר לקבל הפטר ומחיקת חובות לאחר 12 חודשים בלבד!

בהליך החדש לחדלות פירעון יש משמעות רבה לגובה החובות, שכן חובות עד לסך 150,000 ש"ח יוגשו בבקשה לחדלות פירעון ושיקום כלכלי בפני רשם ההוצאה לפועל.

ראשית, רשם ההוצל"פ ייבחן אם יש אפשרות להסדר נושים טרם מתן צו פתיחת הליכים, כך שניתן יהיה להסדיר את החובות במקום אחד, בהצעת הסדר ופריסת חוב נוחה וללא צורך בריביות מיותרות וכל זאת בהליך פשוט ומהיר.

במידה ולא ניתן יהיה להסדיר את החובות בהסדר בפני רשם ההוצל"פ, אז יורה הרשם על צו פתיחת הליכים והחייב ינהל הליכי חדלות פירעון בפני רשם ההוצל"פ, ללא צורך בהתערבות של בית המשפט.

חובות מעל סך 150,000 ש"ח יוגשו בפני המונה (לשעבר הכונס הרשמי) ובפני בית המשפט ולאחר הגשת הבקשה יינתן עיכוב הליכים בתיקי ההוצל"פ עד למתן צו פתיחת הליכים.

מרגע מתן צו פתיחת הליכים, הנאמן בתיק ייבחן את בקשתו של החייב, האם ברשותו נכסים מהם ניתן להיפרע והאם החובות נוצרו בתום לב.

ב-12 חודשים הראשונים הנאמן בוחן את תום ליבו של החייב בהליך, יכולתו הכלכלית של החייב, גובה חובותיו לנושים, נכסיו, רכושו, ניצול פוטנציאל השתכרותו וניהול משק הבית וזאת על מנת לקבוע את יכולתו לתשלום בתוכנית הפירעון.

היתרון הגדול בתוכנית הפירעון הוא שמרגע שתוכנית הפירעון מאושרת על ידי בית המשפט, החייב יודע כמה זמן נותר לו לסיום ההליך ובכך לקבל הפטר חלוט לחובותיו.

עורך דין פשיטת רגל שלי גרשט תסייע בהגשת הבקשה ברפורמה החדשה, ניהול התיק מול הנאמן ובחינת תוכנית הפירעון בעתיד לצורך קבלת ההפטר המיוחל.

ההבדל בין איחוד תיקים בהוצל”פ לבין הליכי חדלות פירעון – פשיטת רגל

רבים מהחייבים שואלים את עצמם באיזה הליך לבחור – חדלות פירעון-פשיטת רגל או איחוד תיקים?

התשובה אינה חד משמעית ולכל אחד מהחייבים מתאים הליך אחר ממשנהו.

בהליך פשיטת רגל וכן בהליך איחוד תיקים יש לבחון קריטריונים שונים, נכסים, הרצון להתמודד מול חקירות והכי חשוב גודל החוב.

לדוגמא, באיחוד תיקים חייב יכול לשלם 5 שנים ולא לסיים את החוב שכן בנוסף לקרן החוב הריבית ממשיכה, לעומת פשיטת רגל יכול החייב לקבל הפטר כלומר מחיקת חובותיו ופתיחת דף חדש.

יש לשים לב כי במסגרת הליך פשיטת רגל נדרש החייב להוכיח תום לב לאורך כל ההליך לרבות סיבותיו לחדלות פירעון.

יש לבחון כל מקרה לגופו ולא כל הליך מתאים לאחר.

הליך פשיטת רגל הינו הליך הבא להגן על החייב מפני הליכי גבייה כנגדו ומסייע לחייב בפתרון לתשלום חובותיו כתיק אחד בשונה מהליכי הוצאה לפועל בהם החייב מתמודד מול כל תיק ותיק או באיחוד תיקים אך עדיין כפוף לריביות הגבוהות בהוצאה לפועל וכן להליכים בהם ניתן לנקוט במסגרת תיק האיחוד.

הצלחות והמלצות:

המעבר מהוצאה לפועל לבקשה לחדלות פירעון עורך דין פשיטת רגל

חלקו הראשון של הליך חדלות פירעון פשיטת רגל הינו הגשת הבקשה לפשיטת רגל והמתנה למתן צו פתיחת הליכים. בזמן ההמתנה לצו פתיחת הליכים יש צורך להגיש עיכוב הליכים בתיקי ההוצאה לפועל עד למתן החלטה בצו.

על מנת לפתוח בהליכי פשיטת רגל יש צורך למלא את כל הטפסים הנדרשים, הצהרה על הכנסות והוצאות, מסמכים שיש צורך לצרף, תצהיר ותשלום אגרה לבקשה לפשיטת רגל.

בחלק זה מומלץ להתייעץ עם עורך דין פשיטת רגל מנוסה על מנת להציג את המסמכים בדרך הטובה ביותר וזאת על מנת למנוע צווי תשלומים גבוהים בבקשה לפשיטת רגל.

במסגרת הליך פשיטת הרגל, עורכת דין שלי גרשט תסייע לכם בהגשת הבקשה להליך פשיטת רגל ובקשה לצו כינוס בפשיטת רגל, הכנת התצהיר, איסוף המסמכים, הגשה לקבלת צו כינוס וכן בקשה לעיכוב הליכים בהוצאה לפועל.

הגשת בקשה לפשיטת רגל, עיכוב הליכים ותוכנית פירעון

השלב הטרומי והגשת הבקשה לפשיטת רגל

לפני שממהרים לגשת להליך של חדלות פירעון – פשיטת רגל, על החייב לשאול את עצמו אם ההליך מתאים לו. ועל כן אנו מאמינים כי ייעוץ נכון, מקצועי ואישי לפני פנייה להליך פשיטת רגל ישפוך אור רב על ההליך ובכך החייב יבין את יתרונותיו הרבים של הליך פשיטת הרגל.

תחילתו של ההליך הוא בשלב הגשת הבקשה לצו פתיחת הליכים או להסדר בפני רשם ההוצל"פ. מייד עם הגשת הבקשה ניתן לקבל עיכוב הליכים זמני בתיקי ההוצאה לפועל ל-60 ימים או עד קבלת צו פתיחת הליכים ובמקרים מסוימים אף לבקש ביטול הליכים לרבות: עיקול משכורת, עיקול עובר ושב בבנק ועוד.

עו"ד פשיטת רגל שלי גרשט תפעל לקבלת צו הכינוס במהרה ללא צורך בהמתנה של חודשים ארוכים ומרובים.

עיכוב הליכים בהוצאה לפועל לפני מתן צו פתיחת הליכים בחדלות פירעון-פשיטת רגל

הגשתם את הבקשה לפשיטת רגל? צעד אחד כבר מאחוריכם. השלב השני בבקשה הינו עיכוב הליכים בתיקי ההוצאה לפועל על מנת שהנושים יחדלו מהליכים שונים כנגדכם, ועל כן הליך פשיטת הרגל מאפשר הגנה כבר בשלב זה ועוד בטרם קבלת צו פתיחת הליכים מבית המשפט או מרשם ההוצל"פ.

צו פתיחת הליכים

לאחר שעיכבתם את ההליכים בתיקי ההוצאה לפועל באמצעות הבקשה לפשיטת רגל הגיע תורו של צו פתיחת הליכים המיוחל.

צו פתיחת הליכים בהליכי חדלות פירעון הינו צו מבית המשפט שניתן לאחר תגובת הממונה (הכונס הרשמי) ובו נקבע סכום גובה התשלום החודשי בצו התשלומים, מינוי הנאמן בתיק וכן מועד הדיון.

כמו כן צו פתיחת הליכים מפרט את כל ההגבלות במסגרת חוק חדלות פירעון לרבות: עיכוב יציאה מהארץ, ייסוד תאגיד, שימוש בכרטיסי אשראי, המחאות ועוד.

בצווי פתיחת הליכים, ניתנת הוראה לביטול עיקול עו"ש בהוצאה לפועל ופתיחת חשבון בנק חדש ללא צורך בהגשת בקשה מפורטת לרשם ההוצאה לפועל, אלא בהגשת הצו לפתיחת הליכים במחלקת יישום בהוצאה לפועל.

הממונה בוחן את הבקשה לחדלות פירעון בהתאם למסמכים שהוגשו, הכנסותיו והוצאותיו של החייב, מצבו הרפואי, גילו וכו' ומגיש לבית המשפט את המלצתו לצו פתיחת הליכים, עיכוב הליכים קבוע בתיק וכן התשלום החודשי שעל החייב לשלם בצו התשלומים. בית המשפט חותם על צו פתיחת הליכים וקובע מועד דיון בבית המשפט בעוד 12 חודשים לצורך בחינת תוכנית הפירעון, תוכנית הפטר.

נגן וידאו

עורך דין לפשיטת רגל – חדלות פירעון צו פתיחת הליכים – בקשה לביטול עיקולים

באמצעות הליכי פשיטת הרגל – חדלות פירעון וצו פתיחת הליכים, קיימים הליכים בהוצאה לפועל הניתנים לביטול במסגרת הליכי פשיטת רגל לרבות:ביטול עיקול משכורת, ביטול עיקול חשבון עו"ש, פתיחת חשבון בנק חדש ועוד וזאת ללא צורך בהגשת בקשה בתיק ההוצאה לפועל.

השלב מיום צו פתיחת הליכים בחדלות פירעון – בפשיטת רגל ועד הדיון לשיקום כלכלי

בשלב זה כל ההליכים כנגד החייב מעוכבים ועל החייב לשלוח לנושיו הודעה בדואר רשום עם אישור מסירה בדבר צו פתיחת הליכים והליכי פשיטת רגל וכן לעדכן את כל תיקי ההוצל"פ בדבר הצו. בשלב זה הריביות בהוצל"פ נעצרות והנושים אינם רשאים לפנות בהליכים בהוצאה לפועל כנגד החייב וכי עליהם להגיש תביעת חוב תוך 6 חודשים לממונה.

עד לדיון בהכרזת החייב פושט רגל ותוכנית הפירעון שתוגש על ידי המנהל המיוחד, זהו שלב בו המנהל המיוחד בוחן את התנהלותו הכלכלית של החייב, נכסיו כיום ובעבר וכל זאת על מנת לגבש תוכנית פירעון. בשלב זה על החייב למלא אחר הוראותיו של המנהל המיוחד לרבות: הגשת דוחות הכנסות והוצאות לתא משפחתי, התייצבות לחקירה במשרדי המנהל המיוחד ותשלום חודשי שנקבע בצו התשלומים בצו הכינוס. כל התשלומים המשולמים בצו התשלומים מופקדים לקופת כינוס ובשונה מאיחוד תיקים בהוצאה לפועל, אינם מועברים לנושים, אלא נשמרים בקופת הכינוס עד לאחר ההפטר לחלוקת דיבדנדים לנושים.

במידה והנאמן סבור כי צו התשלומים אינו משקף את יכולתו של החייב בתשלום החודשי, רשאי הוא להגיש בקשה להגדלת צו התשלומים. מנגד, במידה והחייב סבור כי צו התשלומים גבוה ואינו משקף את יכולתו הכלכלית והכנסותיו, רשאי הוא להגיש בקשה להפחתת צו התשלומים, כשהיא מגובה בתצהיר ובאסמכתאות מתאימות.

יש לשים לב כי במידה והחייב אינו ממלא אחר הוראותיו של הנאמן, אינו מגיש דוחות, אינו משלם את צו התשלומים, פועל בחוסר תום לב, אזי הנושים רשאים להגיש בקשה לביטול ההליך או תוגש בקשה לביטול ההליך על ידי הנאמן.

כמו כן, יתכן ויוגשו בקשות שונות בהליך עליהם יש להגיב ולא להתעלם.

תוכנית פירעון בהליך חדלות פירעון פשיטת רגל והפטר מחיקת חובות

חוק חדלות פירעון החדש מטרתו לשקם את החייב מחובותיו ולאפשר לו אופק חדש ללא חובות ולכן תוכנית הפירעון המוגשת בפני בית המשפט או רשם ההוצל"פ ולחייב קיימת אפשרות להגיש את תגובתו והסתייגויותיו לדוח שהוגש.

לפני מועד הדיון בבית המשפט בדבר תוכנית לשיקום כלכלי-, יגיש הנאמן בהתאם לרפורמה החדשה תוכנית פירעון לחייב בה ימליץ כי החייב ישלם תשלום חודשי לקופת הכינוס למשך 36 חודשים. את תוכנית הפירעון יאשר בית המשפט או רשם ההוצל"פ בכך יינתן לחייב הפטר מותנה כך שבמידה ויפרע את כל תשלומיו שנקבעו בתוכנית הפירעון יקבל הפטר חלוט.

הפטר בפשיטת רגל חדלות פירעון – סיום הליך פשיטת רגל והפטר חלוט

השלב הסופי בהליך חדלות פירעון פשיטת הרגל הינו סיום ההליך על ידי סיום התשלומים שנקבעו בתוכנית הפרעון ושיקום כלכלי ובכך קבלת הפטר חלוט על ידי בית המשפט או הרשם ובהתאם לחוק חדלות פירעון.

שלב זה בהליך הוא מטרתו העיקרית של הליך פשיטת הרגל ובו הפטר חובותיו של החייב ופתיחת דף חדש בחייו.

למתן הפטר בהליך יש להניח תשתית כי החייב פעל בתום לב בכל ההליך ושלבי פשיטת הרגל, שילם את כל צווי התשלומים שנקבע בצו הכינוס והגיש את דוחותיו החודשיים.

הליכי פשיטת רגל דף חדש והסוף לחובות

החל מרגע מתן פסק הדין הקובע הפטר לחייב בחובותיו, יש להגיש את פסק הדין בכל תיקי ההוצאה לפועל לצורך סגירתם וכן לנושים האחרים בפשיטת הרגל שאינם בהוצאה לפועל.

ביטול הבקשה לפשיטת רגל וביטול הצו לשיקום כלכלי – חוסר תום לב

הבקשה לפשיטת רגל חדלות פירעון וכן הצו לשיקום כלכלי כפושט רגל ניתנת לביטול בכל שלב בהליך על ידי הנאמן , הממונה, נושים ובית המשפט . על כן, יש לנהוג בכל שלבי ההליך בתום לב ולמלא אחר כל ההוראות על ידי הנאמן, ובית המשפט וכל זאת על מנת למנוע ביטול הליכי פשיטת הרגל.

לאחר הגשת ההפטר בתיקי ההוצאה לפועל והגשת ההפטר לנושים יופטר החייב מכל חובותיו ובכך מסתיימים חובותיו וניתנת לו האפשרות לפתוח דף חדש בחייו.

ייצוג על ידי עורך דין פשיטת רגל חדלות פירעון בהליך

משרדנו הינו משרד עורכי דין לפשיטת רגל, למעלה מ-12 שנות ניסיון העוסק רבות בתחום ההוצאה לפועל, פשיטת רגל בהם אלפי חייבים מחקו את חובותיהם בהליכי פשיטת רגל, חדלות פירעון הסדרים והפטרים.

עורך דין פשיטת רגל ילווה אותך החל משלב איסוף המסמכים, הגשת הבקשה לפשיטת רגל, עיכוב הליכים בהוצאה לפועל, צו פתיחת הליכים ושיקום כלכלי בהוצאה לפועל ועד ההפטר המוחלט בהליך פשיטת הרגל.

קיימת אפשרות לייצוג בבקשה לחדלות פירעון ועד הסדר הנושים בהוצל"פ ועיכוב ההליכים בהוצאה לפועל.

לבדיקת תיקים בכונס הרשמי לחץ כאן.

לייעוץ אישי עם עו"ד שלי גרשט: 052-8633093

גם לכם מגיע
לישון טוב בלילה

צרו קשר עם עו"ד שלי גרשט:

שתפו תוכן זה:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות
צרו קשר עכשיו