משרד עורכי דין פשיטת רגל בחדרה

עו"ד שלי גרשט משרד עורכי דין המתמחה בפשיטת רגל, חדלות פירעון והוצאה לפועל בחדרה ברחוב אחד העם 9 בבניין קורן.

נגן וידאו

עורכת דין שלי גרשט בעלת ניסיון רב, מעל 13 שנים, ועוסקת בפשיטת רגל והוצאה לפועל בדגש על ייצוג חייבים, מחיקת חובות ושיקום כלכלי, ביטול עיקול משכורת,   איחוד תיקים חייב מוגבל באמצעים, עיכוב יציאה מהארץ, ביטול עיכוב יציאה מהארץ, עיקולים, מזונות ייצוג זוכים ועוד. במידה ואתם מחפשים משרד עורכי דין בחדרה והסביבה (עמק חפר, פרדס חנה כרכור, אור עקיבא, בנימינה, יקנעם ועד חיפה והקריות) המתמחה בנושא פשיטת רגל או משרד עורכי דין בחדרה המתמחה בהוצאה לפועל, וזקוקים לייעוץ מקצועי, ניתן לפנות בכל שעה באמצעות טופס יצירת קשר. 

במידה ואתם מחפשים עורך דין מומחה לפשיטת רגל בחדרה או עורך דין מומחה בהוצאה לפועל בחדרה, או עורך דין מומחה לחדלות פירעון בחדרה, ניתן לפנות לקבלת ייעוץ וסיוע. על מנת לקבוע פגישה עם עורך דין שלי גרשט בחדרה, אנא צרו קשר בטלפון: 052-8633093 או שילחו הודעת וואטסאפ ונחזור אליכם בהקדם.

הצלחות והמלצות:

נקלעת לחובות? הרפורמה החדשה כבר כאן!
עיכוב הליכים מיידי והפטר לאחר 12 חודשים.

מטרת הרפורמה בפשיטת רגל וכיום הליך חדלות פירעון, היא קיצור זמן ההליך למחיקת חובות, כך שבתוך 12 חודשים מיום הגשת הבקשה על-ידי החייב, תוגש תוכנית שיקום כלכלית על ידי הנאמן המאפשרת לחייב לקבוע את הזמן שנותר לו לניהול הליך פשיטת הרגל-חדלות פירעון, שבסופו קבלת הפטר לחייב.

משלם כספים בהוצל"פ ולא רואה את הסוף?

הידעת? בזמן שאתה משלם בצו התשלומים בהוצל"פ הריבית לא נעצרת, אין עיכוב הליכים, והנושה רשאי להמשיך לפעול נגדך.
משרדנו – משרד עורכי דין פשיטת רגל בחדרה, משרד עורכי דין חדלות פירעון בחדרה ולכן ממליצים לך לקבלת ייעוץ אישי ומקצועי פנה למשרדנו לקבלת ייעוץ  למחיקת החובות.

צרו קשר עם עורך דין לחדלות פירעון בחדרה,  עורכת דין שלי גרשט כעת בטלפון: 052-8633093

המונח פשיטת רגל הוא שמו המוכר לציבור של ההליך הנקרא חדלות פירעון. בשפה המשפטית המקצועית, משמעות הדבר הוא אי יכולתו של אדם לשלם את חובותיו כלפי נושיו השונים. משום כך דווקא הכרזתו של אדם כפושט רגל, יכולה להועיל ולסייע לו לצאת מכל חובותיו. בעזרת עורך דין פשיטת רגל חדרה, המתמחה בתחום זה חדלות פירעון ופשיטת רגל, ומנחה את לקוחותיו צעד אחד צעד כיצד לצאת מן התסבוכת הכלכלית אליה נקלע. עורכת הדין שלי גרשט המתמחה בתחום דיני הוצאה לפועל ופשיטת רגל ומסייעת ללקוחות רבים לצאת לדרך חדשה לאחר מחיקת חובות.

בהליך של חדלות פירעון, הריביות נעצרות, גם אם אין תיק הוצאה לפועל במשך כל הליך חדלות הפירעון ולמעשה עד ההפטר ועורך דין לחדלות פירעון יסייע לך בעיכוב הליכים מיידי ואף ביטול עיקולים שונים, בניהם ביטול עיקול משכורת.

כך גם אם נטלתם הלוואות, סכום ההלוואה מדווח בתיק ואינו נושא ריבית.

אין ספק כי הבנקים וחברות האשראי יציעו לכם הלוואות נוספות, אבל אל תמהרו, ההלוואות האלו הן "מלכודת דבש" לבנקים וחברות האשראי ובכך הם מרוויחים אלפי שקלים על חשבונכם. כבר בפגישה ראשונית עורך דין חדלות פירעון שלי גרשט תייעץ עבורכם מה הדרך הנכונה להתמודד עם חובות ואף יש מקרים בהם הסדרי חובות עדיפים יותר מהליך חדלות פירעון.

עזרה משפטית של עורך דין פשיטת רגל חדרה/ עורך דין חדלות פירעון חדרה

 אם נקלעתם לתסבוכת של חובות, היציאה מהם לא תמיד מתאפשרת בנקל, משום שהנושים לא מפסיקים לבקש את כספם, באמצעות ההוצאה לפועל שנוקטים בצעדי אכיפה כמו עיקולים. כך מתקשה החייב לעשות הפסקה וסדר בדברים. כאשר פונים אל עורך דין פשיטת רגל חדרה, יכול החייב לראות את האור בקצה המנהרה בעזרת הכרזתו כפושט רגל. איך זה עובד הלכה למעשה? הינה בכמה נקודות:

  • כניסה לתהליך: עורך הדין מסייע לחייב להתחיל הליך באמצעותו יסדיר את חובותיו ויסיים עימם כצעד ראשון שאחריו יוכל להתחיל את חייו מחדש כלכלית ללא כל חוב.
  • את הבקשה להליך הכרזת פשיטת רגל-חדלות פירעון מבצעים בשלושה שלבים שהם- הגשת בקשה לחדלות פירעון וצו פתיחת הליכים, המאגד את כל נכסיו של החייב בצרוף כל המידע הרלוונטי אודות חובותיותחת פיקוחו של כונס הנכסים הכללי- הממונה. לאחר מכן הנאמן בתיק ממליץ על תוכנית שיקום לחייב וזאת בתוך 12 חודשים מיום מתן צו פתיחת הליכים. השלב האחרון הוא לאחר תשלום תוכנית השיקום שנקבעה ומתן צו הפטר המסיים את הליך פשיטת הרגל- חדלות פירעון ומחיקת חובותיו של החייב- היחיד.
  • החוק החדש במדינת ישראל משנת- 2019 מבדיל בין חייבים שחובם הינו עד 150 אלף שקלים לבין אילו שחובותיהם הינם מעל לסכום זה, בין השאר לגבי הגוף אשר מנהל את תיקי החייבים כאשר עד סכום 150 אלף שקלים יהיה זה על ידי ההוצאה לפועל ואילו מעל לסכום זה יהיה בפיקוחו של הממונה על חדלות פירעון במשרד המשפטים

פונים למשרד עו"ד פשיטת רגל בחדרה

הליך זה בו אדם מכריז על עצמו כפושט רגל, צעד אותו הוא עושה בסיועו של עורך דין פשיטת רגל חדרה או בכל אזור אחר, יכול רק להועיל ולעזור ואף למחוק את חובותיו של אדם. לכן, לא כדאי לחכות ולצבור חובות נוספים, אלא לפנות לעורך דין מומחה בתחום. עורכת הדין שלי גרשט מתמחה בתחום פשיטת רגל חדלות פירעון עם ניסיון מוכח של למעלה מ- 13 שנים. מוזמנים ליצור קשר בכל שאלה או בקשה ולתאם פגישת ייעוץ בהקדם לתחילת חיים כלכליים חדשים.

אנו כאן בשבילכם, נייעץ לכם ונדריך אתכם בדרך המקצועית והנכונה ביותר בעזרת הכלים והניסיון הרב המצויים ברשותינו כעורכי דין בהליכי חדלות פירעון והסדרי חובות.

משרדנו – משרד עורכי דין פשיטת רגל בחדרה, עורכי דין לחדלות פירעון בחדרה. פנה למשרדנו לקבלת ייעוץ מקצועי ואישי למחיקת החובות

צרו קשר עם עורכת דין שלי גרשט כעת בטלפון: 052-8633093.

משרד עורכי דין שלי גרשט בחדרה

גם לכם מגיע
לישון טוב בלילה

צרו קשר עם עו"ד שלי גרשט:

שתפו תוכן זה:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות
צרו קשר עכשיו